Asos rocks!

Jag har redan fått mitt paket från asos!! :-)  Shit vilken snabb leverans!  In your face La Redoute och Rowells!!

De båda topparna passade, (girafftoppen var något för stor kanske) men bältet var för stort så det ska jag skicka tillbaka. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska byta det eller bara returnera det men jag måste bestämma mig ganska snart, jag vill ju skicka iväg returen. Jag kommer nog returnera det faktiskt.

Min kusin har fått barn, kan inte folk sluta yngla av sig?!

De röda bitarna i gott och blandat är de minst goda. Godast är de gula. Man borde vara ihop med en kille som kan äta upp de röda åt en. Och de rosa bilarna som jag tycker smakar tvål.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Oj! Crazy galet! Vem vill inte vara ihop med någon som hellre föredrar de gula godisarna framför de röda? Det här borde vara en enkel match för dig Virvlan.

Postat av: virva

Jag hade tagit dig direkt! De gula och de oranga är ju de äckligaste... Du är bra speciell du :)

2006-03-22 @ 14:10:04
URL: http://virva.blogsome.com
Postat av: Sabina

Hej, jag undrar hur mycket frakten kostar från asos.com? Tack på förhand / Sabina

2006-04-08 @ 23:36:39
Postat av: Virvla

Hej Sabina,
Det kostar ca 60kronor för det jag har skickat efter men det beror på hur mycket det väger. Asos har varit snabba och skickar alltid rekommenderat, jag tycker de är jättebra! Happy shopping ;-)

2006-04-09 @ 07:27:19
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits