Shopping = terapi

och terapi är precis vad jag behöver!!
www.asos.com fick sig ett besök och jag hittade lite små pryttlar att köpa, dock inget världsomvälvande.

Girafftopp
Zebratopp
Bälte
Där är mina kap för dagen.


Magen säger pizza pizza pizza men helt seriöst, på senaste tiden har jag inte tyckt så mycket om pizza. Kan detta vara slutet på en lång kärlekshistoria eller är det hela bara en liten fnurra på tråden? Pizza Hut pizza går fortfarande bra såklart. Gud så gott.


Hmm, jag funderar lite på att hoppa ölen imorgon eftersom jag även ska ut på lördag. Min skönhetssömn har blivit negligerad på senaste tiden och den straffar mig.
Tack för ert stöd i alla fall, jag blir så glad!! :-) Hon kommer inte stämmas, jag orkar inte bråka SÅ mycket. Men ett samtal och några fler mail kommer det nog komma hennes väg. Hon kommer vägra svara som vanligt men kanske kanske får hon sig en liten tankeställare i alla fall. Och hon kan heller inte slappna av, man vet aldrig när Virvlan ringer! ;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits