slösurfande helt i onödan

Sitter här och slösurfar. Har väl varit inne på läst på Aftonbladet kanske tio gånger. Det står forrfarande samma sak (Färjestad vann med 0-4 tack och lov! nu vänder de det här, no problems). Jag hittar inget nytt att surfa på och av någon anledning kommer jag inte in på jobbmailen. Jag borde helt enkelt stänga av datorn och sova. Istället går jag för femte gången in på Google Reader och kollar om någon har bloggat. Sen kollar jag min mail. Sen kollar jag Aftonbladet. Sen kollar jag typ alla mina länkar, igen. Herregud så värdelöst, har jag verkligen inget bättre för mig?

Jag läste ut den värdelösa jävla deckaren förut i alla fall. Reginald Hill, Godmorgon midnatt. Akta er noga för den, den är skittrög och seg och dålig. Jag fick en dålig eftersmak efter att ha läst den, men nu är den i alla fall utläst.
Ska nog fortsätta läsa Little house cookbook istället. Jag älskade Lilla huset på prärien böckerna när jag var liten och kan fortfarande läsa dem för mysfaktorns skull. I den här boken finns en samling märkliga recept från Laura Ingalls Wilders tid, flera av dem har hon nämnt i sina böcker om inte alla. Jag har rent generellt varit lite besatt av vilda västern i unga år. Ponnyexpressen såg jag på tex. Skrev ett arbete i engelskan om Wild Bill Hickock osv.

Nehej, nu ska jag nog ändå försöka mig på att sova lite. Godnatt!


Okej, men
snubben är stuntman. STUNTMAN. Fatta. Han får ju betalt för att göra farliga grejer, vad trodde han?

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag har precis lagt upp ett nytt inlägg...i brist på annat ;)

Nana gott annars!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits