Resor jag vill göra

* Jag vill åka transsibiriska järnvägen
* Jag vill bila genom Kanada/USA (Toronto-Seattle, Toronto-Miami)
* Jag vill resa tillbaka till Tanzania
* Jag vill se Namibia (Etosha)
* Jag vill vandra i alperna och Provence
* Jag vill vandra i svenska fjällen
* Jag vill åka på hysterisk shoppingresa till NYC eller någonstans i Asien (men inte för att handla kopior)

Det finns så många spännande platser i världen och jag vill se och uppleva så mycket. Hur ska det gå till, hur ska jag få tid och råd? Snälla Lottoguden, behandla mig väl...

Kommentarer:
Postat av: Farsan Baloo

Det finns en ganska trevlig resa till Uppsala... i mitten av mars. Jag gjorde den 1995 och det slutade med guld. Vore kul om man kunde få återse studenternas med samma lyckade utgång!

Postat av: Virvla

Sant, den ska också vara med på listan!

2006-03-22 @ 22:10:16
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits