pmsig eller nåt

Fan jag blir så jävla irriterad på folk, jag undrar om jag kanske är något pmsig eller om folk bara är allmänt överjävliga idag.

Min kollega tex som sitter o säger att hon ska kräva 3000kr ökning vid löneförhandlingarna, inte fan känner jag för o sitta o hålla med henne o säga att det går säkert bra när det inte kommer gå att höja lönen så mycket och när jag själv dessutom INTE FICK ETT SKIT förra året. Jag är så jävla bitter och ledsen över det fortfarande. Jag fick ju inget för att jag hade en jävla turkfitta till chef, det vet ju jag också, men det gör mig knappast mindre bitter. Han gav de han tyckte om mycket i ökning och de han inte tyckte om ingenting. Jaja, man kan gå tillbaka i tiden på min blogg o läsa om det där.

Folk är fula och dumma och fan och hans moster och jag tog illa upp av en grej som hände med en annan kollega tidigare och normalt sett bryr jagm ig inte om sånt. Faaan jag behöver nog en kexchoklad.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Go´o gla´, kexchoklad! ;-)

Sorry, jag kände mig bara tvungen att skriva det. Hoppas det går bättre vid nästa löneförhandling.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits