Jeans

Jag har shopping att göra. Har sovit fyra timmar faktiskt, var dödstrött när jag kom hem och är fortfarande trött. Acne Hep jeans har jag hittat jättesnygga på Åhléns men de fanns inte i min storlek. Varför passar inte alla Hep jeans, är det inte samma modell? Jag har nog inte förstått det riktigt. Jag har ett par Hep i en storlek och de är lite för stora. Inte ens lite, de är en storlek för stora helt enkelt. Men när jag provar samma storlek i affären brukar det vara på gränsen till litet och jag tycker även de verkar smalare i benen längst ner? Kanske köper jag ett par Lee istället, har hittat ett par snygga sådana också.

Har jag pengar? Tja, det måste jag ha. Jag har suktat efter ett par nya jeans så himla länge!

Snälla Hallmark channel, sluta visa Touched by an angel, jag hatar fan den showen! Och McLeods daughters har blivit rätt trist också, det är ju bara en dotter kvar och Stevie går mig på nerverna. Och den där filmen med den där lille påfrestande svarta killen har ni visat ungefär 67 245ggr och jag har inte tittat på den en enda. Jag kommer heller inte göra det så sluta!! Samma med filmen om den påfrestande, lite rundare än vanligt och fula vita killen i highschool miljö.

Jag diggar
Peter Swartling! Själv hade jag nog varit liiiite elakare mot Carola som jag inte tycker hade en bra låt alls. BWO vill jag se som vinnare! Jag håller å andra sidan absolut inte med om Bengtzing, låten är okej, jag kan redan en del av refrängen trots att jag hört den två gånger (= jag kommer snart hata den) men artisten får mig att vilja tugga upp min egen kroppspulsåder. Jag tycker att RedNex förlorar lite på Annica för hon har en ganska jobbig utstrålning och hennes kroppsspråk på scenen utstrålar liksom..."hej jag är här och leker cowboy, har jag inte fina nya tuttar, helst vill jag inte vara här men jag får ju kosing till ännu större boobies".

Nej just det, mer terapishopping var det. Snart ska jag nog kunna vara tillbaka till mitt vanliga vassa(?) jag.

Kommentarer:
Postat av: virva

visst har acne väldigt små storlekar..?
jag är lite sugen på hug flash men har inte provat dom än.. Jag är sugen på hög midja. Det är lite konstigt, har inte provat det än och misstänker att det kommer se (och kännas) lustigt

Postat av: emelie

det verkar bra faktiskt. vad jag fattat det som så är det ju väldigt många praktiska moment och det känns som att det skulle passa mig just nu... den här mkv-kursen tar knäcken på mig. bläblä. orkar inte med mer akademiska saker just nu. har du spelat i qbik? mallbacken ligger väl inte så långt där ifrån heller?

2006-03-17 @ 15:51:43
URL: http://whirl.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits