jag är så jävla glömsk!

Igår glömde jag helt bort att gå till Åhlens för att betala mina jeans som jag hade fått lägga undan. Det är så himla dumt jag fattar inte att jag bara glömde sådär men jag sov en stor del utav dagen, jag var väldigt trött och är det än. Idag tänkte jag att jag kanske kunde gå till Åhlens direkt när de öppnar, för jag trodde de öppnar nio men de öppnar tio enligt internet och jag orkar verkligneinte hålla mig vaken i över två timmar till. Fan!! Ska gå dit ikväll och köpa exakt samma jeans, håll tummarna för mig att de inte har blivit sålda!!

Hej Spej på Barnkanalen känner verkligen som ett helt meningslöst barnprogram, tycker ungar verkligen om sånt där?

Nya Prison Break har ju släppts nu. Jag ser fram emot att se det ikväll eller imorgon! :-)

Godnatt!!

Kommentarer:
Postat av: Argaste

Är det bara jag som stör mig på att dom inte svär i det fängelset? Inte ett enda mudderfaggah i hela serien, väldigt politiskt korrekta massmördare och våldtäktsmän......

Postat av: Virvla

Det går väl på primetime i bushland? Sedär har vi förklaringen. Kolla på Oz istället! :-)

2006-03-22 @ 03:00:36
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits