"Inte besviken"...dagens lögn.

Här bevisar Anna Book att hon kanske inte är den mest ödmuka förloraren någonsin. Hon hade nog därmed heller inte varit en särskilt ödmjuk vinnare.
Själv tycker jag att det var rätt att Måns vann. Jag har inte följt Let's Dance alls, men jag har inte kunnat undgå hela farsen i tidningarna och jag måste säga att Anna Book ger mig ett lite falskt och oljigt intryck på något vis men jag kan inte sätta fingret på det. Måns dansade väldigt bra i alla fall tyckte jag :-) Heja!

Till helgen ska jag hem och titta på sport, kanske bandy, ta emot nycklar till lägenheten och fixa lite.

Nu ska jag sova gott!! Jag har ätit lite kycklingsoppa som jag lagade själv, vitt bröd (lättsmält) och druckit apelsinjuice.

Kommentarer:
Postat av: Zarah

Okej, här kan jag hålla med lite.. Det var någonting som inte "kändes rätt" när Anna grät så mycket i finalen idag, det kändes så "falskt"? Gråter för att vinna sympatier, ungefär.. den känslan fick jag. Och efter sista dansen bestämde jag mig för att heja på Måns - eftersom dansen var bäst! Har aldrig haft någonting mot Anna, förrens idag... tråkigt.. =/

Postat av: karolina

Instämmer i föregående talare... Har gillat Anna Book stenhårt genom hela tävlingen men i gårdagens program kändes hennes gråtande och leende lite påklistrat. Dessutom var Måns och Marias dansnummer mer spännande och roliga igår. Särskilt samban och det avslutande shownumret. Fast vemsom av dem (anna och måns) hade varit en värdig vinnare.

2006-03-11 @ 08:43:17
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/
Postat av: El Mango

"Vad var det som skiljde finalparen åt?
- Jag vet inte, men det var många som kom fram efteråt och sa att det inte gick att komma fram på mitt nummer."

Ovanstående var inte ödmjukt alls nej. Hon kunde ju ha sagt nåt positivt om Måns. Det hade varit sportsligt.

2006-03-11 @ 21:03:51
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits