hur mycket töjer sig Hep?

Alright, mina jeans är nu i lagom längd. Men...nu har jag fått för mig att de är för tighta!! De måste töja sig rejält för att passa. Hur mycket töjer sig ett par Hep egentligen?  Jag har ett par svarta sen tidigare, men de var i ett lite annat, tunnare material liksom och är jättestora fast de är bara en storlek större än de jag har köpt.

Jag bytte den gulrutiga skjortan jag var så nöjd med förra veckan också. Den är fortfarande apsnygg men för tight i ärmarna tyvärr, jag önskar att jag kunde ha den. Istället har jag köpt en Adidasjacka, kornblå med Japans flagga på bröstet och Nippon stort på ryggen. WCT minsann...(neej, fan då. Precis när jag skulle bli friad till för att jag hade en WCT overallsjacka så talade en snäll jobbkompis om för mig att det inte alls är wct utan något annat, den är inte sådär fint blank så det borde jag kanske insett själv)


De senaste dagarna har jag varit lite blogoff faktiskt jag vet inte varför. Därför sprutar jag ur mig en massa shopping istället, det kan jag alltid prata om! :-D


Kommentarer:
Postat av: virva

jag gör PRECIS likadant.. Bloggtorka leder till en massa shoppingsnack. Ungefär. Vit vecka my ass :)

Postat av: virva

förresten så upptäckte jag att jag hade ett par Hep. (hade inte tänkt på vad det var för modell)
Och jag tycker inte de töjt på sig så mycket alls! Kanske beror helt på tvätten/färgen? Jag har Hep i Clay.

2006-03-25 @ 13:51:10
URL: http://virva.blogsome.com
Postat av: Misspink

för tighta jeans är inte bra. fick på mig ett par jeans i helgen som jag köpte på gymnasiet.. Jag har blåmärken på höftbenen och kan inte sova på sidan eller på magen :( Fast det är nästan borta nu, men hua :)

2006-03-27 @ 10:38:50
URL: http://www.misspink.se
Postat av: Virvla

De sade i butiken att de skulle töja sig men jag har inte märkt något!

Misspink - kunde du verkligen andas om de var så tighta att du har blåmärken?!

2006-03-27 @ 17:08:50
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits