finnar och le

Alltså, jag har köpt ett par Acne hep i färgen pure och ett par Lee 101 rider.
Acne är astighta och finns kvar på Åhlens för uppläggning.
Lee sitter på mig nu. De är baggy och smutsiga och trasiga och jag har köpt dem förut men lämnat tillbaka dem. Nu däremot var det halva reapriset på dem så jag var tvungen. Jag orkar inte ta ett kort på dem nu men jag kanske petar in ett lite senare.

OK det blir öl ikväll trots allt.

Tittade på väskan som Turbotrollet hade köpt men bestämde mig för att den hade en för liten öppning, är väldigt nöjd med min beiga från HM i alla fall.

Att göra lista för dagen:
* Duscha
* Vaxa benen
(jädrar, jag glömde köpa nytt bodybutter)
* rensa upp alla kläder som ligger på en stol
* posta paketet till John
* Dricka massa öl
* Gå hem i tid

Kommentarer:
Postat av: turbotrollet

Åh, vad synd. ;) Men det kommer alltid mer väskor! Jättenyfiken på dina inköp, väntar med spänning på bilderna. :D

Postat av: argaste

Det verkar som du lyckades med de två sista punkterna, hårig tunga idag?

2006-03-18 @ 12:39:03
URL: http://argaste.blogg.se
Postat av: Virvla

Nej inte värst faktiskt men jag är så jävla hungrig, käkade aldrig upp min McFeast igår utan slängde 3/4 av skiten.
Jag lyckades fö även att duscha.

2006-03-18 @ 12:42:46
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Bionda

Om du lyckades med den sista punkten, misslyckades du med all säkerhet med den nästsista... ;-)

2006-03-18 @ 16:15:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits