Bara flator har baggyjeans och jag är bankrutt

Blev inget hamilande igår. En något dragen vän hävdade att det var för att bara flator har baggyjeans vilket jag hade på mig igår. Hm. Inga tjejer raggade på mig heller. Alla andra utom jag (och en till) fick till det och livet är orättvist.

Idag har jag, som tröst för min bakfylla och bara därföratt, köpt en Lee jeansskjorta, en Gstarskjorta och en handväska. Jag har ju letat efter skjortor med ok, en rutig helst och Gstar var gulrutig och fin m ok och kort ärm. Lee hade ok, långärm och jävligt snygga muddar vid ärmen. Jag är ruinerad. Egentligen skulle jag bara in till stan för att käka lunch med en likaledes bakis Maskis men det blev lite extra kan man säga. Leeskjortan är jävligt grym jag är skitnöjd med den.

Nu måste jag tupplura lite innan jag ska göra mig i ordning inför nästa fest.
Jag känner inte för att gå ut, jag vill ligga hemma och mysa under täcket o käka lite chips och titta på melodifestivalen (HEJA BWO). Man får inte alltid som man vill.

Kommentarer:
Postat av: turbotrollet

Tror jag hejar på Poodles. ;D Eller Bengtzing (stavning?) :D BARA INTE CAROLA GÅR OCH VINNER! *suck*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits