bakfulledrulle

jag är grymt jävla bakis, fast ändå inte. konstigt det är. finurligt som en vän till mig skulle säga...
jag mår illa och har kräkts. jag har huvudvärk. min kropp är seg som en kolarem. men ändå så känner jag mig helt med i skallen, riktigt pigg faktiskt. det är bara det att kroppen inte vill vara med på hjärnans ideer om att jag inte alls är sjuk och bakis. de kommer liksom inte överens just nu.

jag har ju en del att blogga om men inte fan orkar jag det nu. tänkte lägga ut en lite bilder på mina nya kläder tex. berätta om gårdagen. babbla lite. men jag gör det senare, okej? ska se på skidskyttet och sen funderar jag på om jag ska gå ut och handla mat eller kanske koka makaroner. och om jag ska handla mat blir det pizza eller hamburgare. och om det blir hamburgare blir det bk eller donken. eller vilket pizzeria ska jag gå till. den nära som är okej eller den längre bort som är riktigt bra. svåra beslut det där.

jag ska ha en vit månad nu.

igår när jag var riktigt jävla packad så handlade jag 1½l fanta och en trisslott innan jag gick hem och sen ställde jag om klockan. konstigt hur man funkar när man är fuller.
jag vann inget på trisslotten. synd, det hade jag behövt. det blev dyrt igår.

Kommentarer:
Postat av: turbotrollet

haha, Virvla! :D
BK har jättegoda kycklingvraps (om de finns kvar?) vi har inte bk här i visby. =/
Ska du till donken röstar jag för en McFeast fullkorn, eller en ElMaco JR, eller nej.. TVÅ ElMaco JR. :D De är riktigt goda!
Men godaste pommesen har bk - lätt! Donkens är bara hängiga, töjbara och tråkiga.. =/
Kommer du till visby i sommar MÅSTE du åka till Los Panchos och käka kebabrulla med vitlökssås (om du äter kebab) sveriges godaste kebab, det kan jag LOVA!! :D Gigantskt stora är de oxå! ;D

Postat av: Lina

Att handla på väg hem från krogen är the shit! Ett av mina finare minnen i livet var när jag på ren instinkt gjorde en omfattande fylleshopping på statoil, vilket jag givetvis glömde bort så fort jag kom hem och somnade. Sällan har jag känt mig så lycklig som när jag stapplade ut i köket nästa morgon för att ta ett tråkigt glas vatten och överraskades av påsen på köksbordet, innehållande chips, dipp, choklad, läsk, juice, färskt bröd och diverse pålägg. Det var väl iofs mindre kul att hitta kvittot på 300 längst ner i påsen men det var det fan värt.

2006-03-26 @ 15:40:14
URL: http://rhubarbfool.blogspot.com
Postat av: Mamselamsen

Ojojoj.... men det kanske var värt det

2006-03-26 @ 16:13:10
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Linda

Vit vecka för mig är vitt vin ;)

Skön blogg!

2006-03-26 @ 22:34:49
URL: http://vigifteross.blogg.se/linda
Postat av: Linda

jo, bör tilläggas att jag till 99% dricker rött vin :)

2006-03-26 @ 22:46:47
URL: http://vigifteross.blogg.se/linda
Postat av: Argaste

Var det inte svårt att skrapa en trisslott på fyllan? För mig skulle det vara omöjligt, alla små siffrorna flyter ihop.

2006-03-26 @ 23:20:18
URL: http://argaste.blogg.se
Postat av: Cecilia

Tänk vad bittert om man skulle tro att man vunnit. När alla siffrorna har flytit samman. För att sedan konstatera att nej. Så var det inte. Eller att tro att man INTE vunnit. Och därmed fakka upp det med att kasta lotten. DET vore inte heller någon hit.

Vit månad...Vit månad med mjölk? Imorgon är det måndag. Woho! Ny vecka! Heja höj höj!

2006-03-26 @ 23:45:31
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Virvla

Jag skrapade när jag hade nyktrat till :-D Vet inte varför jag köpte lotten alls, vann nada var inte ens i närheten...

2006-03-27 @ 00:39:26
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Kommissarie Akut

*fniss, fniss*
- GAAHAAHAHA!

2006-03-27 @ 22:11:14
Postat av: Maskrosbarn

Kan du inte berätta lite om Quasimodo?? Eller hur det gick till när två trappsteg plötsligt blev ett..??

Oiihihihi..

2006-03-29 @ 21:35:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits