aptitretare

Jag har fortfarande ingen vidare aptit. Småäter lite grann istället men när jag väl ska äta mat sitter jag mest o petar. Stressad. Sover illa gör jag också. Måste lära mig att lägga saker bakom mig, men jag hatar saker som inte får ett ordentligt avslut!
Förstår inte varför jag stressar upp mig. Jag borde väl vara arg, såklart, men varför ska det här egentligen stressa mig så till den grad att jag inte kan äta? Kontrollen igen kanske. Jag vet inte. Frustration?

Jag mailade min hyresgäst, vi kan kalla henne Sandra (ni kan maila mig så får ni hennes telefonnummer och emailadress), igen. Svarade på hennes ganska märkliga mail där hon anklagade mig för att vara otrevlig och att hon minsann haft en egen städfirma i lägenheten. Jag antar att städfirman var där på fest och inte för att jobba. Mitt svar var hövligt men jag bad inte om ursäkt för mitt tidigare mail, såg ingen anledning till det. Jag talade om för henne att jag ansåg att hon skulle reklamera städningen, berättade att jag har bilder som bevis om hon vill ha samt att hon bör få pengarna tillbaka från städningen (en fin vink om att de pengarna istället borde ges till mig). Okej, de som blir överraskade över att hon inte svarat på mitt mail, räck upp en hand! Oj, titta, en skog av händer.

I morse vaknade jag av kramp i vaden. Nu gör det ont när jag går.

Är trött så trött. Imorgon ska jag egentligen ut och dricka öl med tjejerna men jag tror fan jag kommer banga. De kommer hata mig. Men allt jag vill är att sova.

Kommentarer:
Postat av: B

Bra att du maila subban!

Gå nu ut imorgon med tjejerna och renska skallen det behöver du...
Kan vara nyttigt att komma på andra tankar.
Inte fan ska du banga!

2006-03-16 @ 22:03:13
Postat av: mattiasg

jag lider med dig.
stå på dig.

Postat av: Zarah

Hur ska du gå vidare när hon inte svarar? Tycker du ska trycka dit henne som fan!

2006-03-16 @ 23:10:45
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: El Mango

Stäm skiten ur henne om det är det som krävs. Tycker att du ska ut och dricka öl trots allt. Tror att du behöver det. Tänka på något annat för ett tag kan vara välbehövligt. Öl, vänner och annan miljö underlättar det.

2006-03-16 @ 23:22:24
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Misspink

Shit kan inte konsumentverket hjälpa dig? Den här tjejen verkar ju inte ha några hjärnceller alls... Kan bara hålla med ovanstående: Stå på dig!
Vi människor är lite knäppa som låter dumma människor påverka oss så mycket. Jag brukar försöka tänka så ibland, att de inte är värda det.. Hoppas att allt löser sig!

2006-03-16 @ 23:29:09
URL: http://www.misspink.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits