Tom Cruise

Enligt Testet jag hittade hos Cissan så är Tom Cruise den perfekta kändisen för mig. Lite lustigt eftersom han var min stora idol i tidiga tonåren, innan man ville att ens idol förutom utseende skulle bestitta någon slags talang, intelligens och förnuft. Jag kunde allt om Tompa, läste allt om honom och hade mina väggar tapetserade med bilder på honom. Detta tillhör nog egentligen kategorin "bör aldrig erkännas"...
De tre nedan var runners-up. Får jag välja fritt så väljer jag Bruce vilken dag som helst!! (Kevin Spacey...han är väl ändå bög? Passar jag bäst ihop med bögar? med tanke på vissa rykten kring Tompa)
  • Kevin Spacey
  • Mel Gibson
  • Bruce Springsteen

  • Kommentarer:
    Postat av: Cecilia

    Jag tänkte samma sak... Kevin...är han en tvekare? Hm, well.. Bruce. The Boss. Han är given.

    Postat av: Thérèse

    Kul blogg! Mycket resor som jag gillar, snodde förresten en karta på din sida, hoppas det är okey

    2006-01-07 @ 13:34:00
    URL: http://utrikes.blogspot.com/
    Postat av: Anna

    har svarat på din kommentar i min blogg. Mums med jake alltså.. FYI!

    2006-01-07 @ 14:08:31
    URL: http://virva.blogg.se
    Postat av: Christina

    Själv väljer jag Kevin Costner.
    Fanns han inte med på din lista...vilken tur! Då får jag ha honom för mig själv. Tommy Körberg väljer jag INTE:::::::::::::::::::


    Ny kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits