singepeter och singelmalin

Läste singelpeters blogg på aftonbladet nu. Både hans och malins bloggar kan jag känna igen mig i. Men så läste jag att han såg en tjej som han brukade ha sex med. Då blev jag sur. För jag kan ju vara glad om jag ens hittar någon att ha sex med. Sen slog det mig att jag borde ta mig ur bloggträsket eftersom jag inte kan bli sur på en jävla bloggfigur?! Virvla, skärpning för faen!!
Malin, ja hon skriver om beslutsångest över sängbredd. Lite så är det för mig. För om jag köper en etta jag verkligen vill ha (jag får inse fakta, jag måste köpa en liten lägenhet) då kommer väl en kille komma som ett brev på posten. Okej, det har jag ju iofs inget emot, det är ju det jag gnäller så jävla över. Men ni förstår hur jag tänker? Jag förstår knappt själv hur jag tänker, jag är så trött att jag låter full. Sinnesjukt. Ska logga ut från blogg.se nu, det här går inte an. Sitta och svamla. Tråna efter korkade bögnorrmänn. Nä, det går bara inte.

Kommentarer:
Postat av: mange

hehe.....bloggträsket...mohahaha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits