sälja kursböcker

Jag är i valet och kvalet. Ska jag sälja dem? Ska jag behålla dem? Jag har trots allt några resttentor kvar. Kommer jag någonsin ta tentorna? (När jag tittar på titlarna inser jag att jag aldrig kommer läsa dem. Det är intressant, jag tycker verkligen det. Men inte kommer jag ens skumma igenom Metodbok för medievetenskap bara för att det är intressant. Eller Borgerlig offentlighet *ryser*)

Jag har tio böcker. Det är mycket pengar. Jag säljer! Se hur lätt det kan vara. Hoppas jag får lite pengar för dem, ganska många är fortfarande aktuella för MKV kurserna på JMK, det är bra. En del var lite gamla redan när jag köpte dem, det är mindre bra.

Jag har en sån jäkla nackspärr. Det började lite igår med att jag kände mig stel och som om jag hade en låsning. Nu är jag så stel att jag funderar på att ta en värktablett. Det är konstigt nog inte när jag tittar åt sidan (vilken sida som helst) som det burkar vara utan när jag böjer ner nacken det spänner och gör ont. Även om det inte är skönt att röra nacken alls...

Jag ska sova har jag sagt länge nu som vanligt, men nu ska jag verkligen det. Godnatt!!

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Inte konstigt att du är ett bloggproffs, så medietränad som du tydligen är.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits