nyligen och webcam

Hahaa, jag skulle tydligen inte berättat om mina nattliga webcamäventyr. Ingen länk kommer att läggas upp men jag finns på msn för de som ger mig sin adress...nåja, inte alla som ger mig sin adress. Men ni känner säkert på er om ni har chans att komma in på min lista eller inte ;-)
Gorgonzola är mögel och jag äter inte mögel.
Brie och pepparkaka däremot...låter som en bra idé inför fredagen?!

Jag försöker förtvivlat automatpinga
www.nyligen.se men det funkar jävligt dåligt. Antingen sparas inte adressen i automatpingningen eller, när jag försökte lägga in den där bokmärkes adressen, så sparas den men det pingar inte. Hjälp!

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Brie och peppis på fredag? Ja, varför inte?
Vi får la se. Vi borde börja styra upp stuff. Linda kom hit!!!

Postat av: robin

Hej är en mysig kille som mer än gärna skulle ses lite över webcammen, vad sägs om i kväll?
Adda mig på [email protected]
Ps lite bus e aldrig fel
/puss o kram Robin

2006-05-20 @ 07:45:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits