Nu är trista kvällen slut slut slut

Fast jag borde kanske inte klagat så mycket. Jag kände bara för det tidigare, trots att jag ändå ville och valde att vara hemma ikväll. Och jag hade ju inte direkt tråkigt, bara inte roligt. Somnade dessutom gott till Brottskod Försvunnen så jag fick inte reda på hur det gick.
Men nu är det söndag. Jag ska jobba idag. Undrar vilka andra som jobbar, det är ju schysst att jobba om inte BF är där. Om BF är där däremot så slukas all min energi upp och jagvill bara gå hem. Han är som ett svart hål.

Eftersom jag vill åka till Peking så har jag funderat på att läsa börja läsa kinesiska. Men jag tycker det är ganska dyrt på tex Folkuniversitetet. Det finns en kurs på Universitetet men den har redan startat och det känns inte som en god början på ett helt nytt (och märkligt) språk att ha halkat efter innan jag ens anmält mig till kursen. Kanske får jag åka till Kina utan att ha några språkkunskaper, men det går nog bra det också. :-)

Nehej, nu ska jag sova minsann trots att jag sov några timmar framför tvn. Imorgon ska jag på lägenhetsvisning!

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Om sd (inte Sverigedemokraterna alltså, utan du vet vad jag menar) är oseriösa så får man väl betrakta mig och frufrukten som oseriösa... vilket vore fel. Men visst finns det en massa oseriösa där, det gör det. Och nej, jag trodde inte att du var så bitter. Man får en släng av bitterhet ibland bara, som oftast försvinner ganska fort. Det är min känsla i a f.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits