misstag kan vara av godo

Idag skulle jag ha lite lyxmorgon. Gjorde äggröra och goda smörgåsar (well...prickigkorvmackor då, jag har inget annat pålägg hemma). När jag gjorde äggröran tänkte jag peppra den lite, som man ju gör ibland. Hjälp! Vad kostig pepparn såg ut!? Tittade på burken i min hand. Jaha. Sourcream-popcorn-krydda skickad till mig från min vän i Kanada. Tillfälligtvis kunde jag tydligen inte se eftersom burken är helt annorlunda än vitpepparkaret.  Illa. Men nu hade jag ju knäckt två ägg och röran var nästan klar. Jag åt ändå. Och det var skitgott!

Egentligen skulle jag träna. Alla som läser min blogg vet hur det brukar gå när jag ska träna. Jag sket i det. Det är viktigare att jag ska till banken 1500. Träna kan jag göra ikväll. Då är det inte sådär skönt tomt på gymmet utan jag kommer få stå som en packad liten sill någonstans. Men det är okej. Tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Lite kul med motsatsord. "Det var skitgott". Ja. Det tror jag säkert det. Västerbottensost kom ju till genom misstag. Och den osten gillar vi!

Hoodu! Nog rockade vi feting. Jojo! Vi må träna någon gång. Nästa gång jag har vägarna förbi Estocolmo. Då jädrar!

Postat av: Anonym

Visst är det otroligt långt till gymet ibland? Själv har jag ca 270 meter, suck... ;-)

Bästa tipset är att tala om för folk (andra än oss här på nätet dvs) att du ska träna, då måste man ju. Deras gliringar vill man ju gärna slippa...

2006-01-19 @ 21:34:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits