mätt och trött

Jag är kräksmätt för jag hetsåt min matlåda eftersom jag var så hungrig...inte så bra. Jag har ätit all proviant jag hade med mig för natten redan, äpple och sprite ovanpå matlådan. Och det är fyra timmar kvar att jobba. Shit. Jag borde jobba lite också kanske. Ja, jo, det borde jag definitivt.

Hmm, nu spelar Kiko (min iPod för er oinitierade) Bergets Topp igen, fastän jag har honom på blanda spår och jag antar att han lägger alla tillgängliga spår i en blandad spellista? Bergets topp finns vad jag vet bara med på Presikberade romanser. Och jag har INTE lyssnat igenom alla 529 låtar jag har inlagda. Konstigt.

Åh, Ute på tippen nu! Tänk att jag fick höra den live.

shit shit jag skulle ju sluta blogga för jag låter full och måste jobba.

Kommentarer:
Postat av: mange

nattjobb + iPod = fylla....ja kanske något man skulle testa ;-)

Postat av: El Mango

Vilken/vilka artister har gjort de låtarna?

2006-01-18 @ 00:16:29
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits