lösning på ett problem

Agnes vet hur man ska göra för att slippa sova ensam. För ibland är det ju mycket bättre att skeda faktiskt. Bra att jag fick reda på hur man ska bära sig åt...



Jag tänkte läsa något till våren. Universitetet är ju gratis förstås men jag hittade inget där. Istället funderar jag på kinesiska, spanska, retorik, foto, scrapbooking, skrivkurs, måla, slöjd...det finns så mycket jag skulle vlja göra! Allt är ganska dyrt...
Resefoto, slöjd eller scrapbooking ligger bäst till. Fast kanske blir det inget, jag skulle ju börja sjunga i kör också...

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Ha! Vagabond (restidningen) tidning håller skrivar/fotokurser. Gör det! Värsta grejen. Sök sök sök! (vagabond.se)

Postat av: björne

eller hur. det VAR mysigt med ;)

2006-01-07 @ 10:53:29
URL: http://nordlys.blogg.se
Postat av: sharona

Agnes säger alltid så jäkla smarta saker! När jag skaffar unge ska hon ha prinsesslockar som Agnes. Eller afrika-krull.

Ja, det var en skojig fest. Alla var fullast.

2006-01-08 @ 00:26:04
URL: http://sharona.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits