Lågkaloridrottningkräm

Jag vill bara utfärda en varning. Den smakar ingenting. det ser ut på mjölken som om det ska vara blåbär i men smaken, den försvann på vägen. Nu ska jag sockra den osockrade krämen så den blir lite godare!



Det är inte alltid bra att maila för att få ett fint (för mig iaf) avslut. Ibland så får man svar som gör att man inte kan gå omkring och vara sur längre. Och får jag inte vara lite sur så kan jag inte släppa och kan jag inte släppa var ju det där mailet helt meningslöst. Det du, Peternicklas.

Kommentarer:
Postat av: Anna

okej om dom bara skrivit att sylten innehöll naturligt socker, men naturligt TILLSATT socker?
Sockerhysteri. Fattar inte varför man ska behöva söta så jäkla mycket, bär är ju redan söta.
Fast socker är jäkligt billigt, används typ för att dryga ut. Och få oss beroende. Bastards. :)

Postat av: Linda

så du fick svar? hade nånting hänt? han måste ha haft en underbar ursäkt om du inte kan vara sur ;-)

2006-01-03 @ 15:50:23
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: El Mango

Anna, bär är inte alls alltid söta. Den där hallongrejen jag åt på nyårsafton var riktigt sur faktiskt.

2006-01-03 @ 22:34:57
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag äter inte kräm så jag slapp "smakupplevelsen"

2006-01-04 @ 20:28:28
Postat av: Christina

Tror nog att mitt inlägg om smakupplevelsen raderade mitt namn för att minska på kaloriintaget


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits