kall, salt och unken gröt

Skit samma att jag tänkte dra ned på bloggandet. Fan va dumt sagt.

Jag har längtat efter gröt hela natten. Gröt skulle göra mig komplett. Havregrysngröt med jordgubbssylt och mjölken i ett immigt glas vid sidan av.
Nu sitter jag här med min hett efterlängtade gröt. Läste
Foxy Little Retards blogg så länge (Johanna, du skriver för långt!) att min gröt kallnade lite för mycket. Jag tog en tugga. Förberedde mig på att njuta. Och kraschade ner i besvikelsens avgrund. Gröten var för salt. Och framför allt, den var unken! När jag gick ut för att titta på påsen stod det bäst före 20050213 på förpackningen. Det konstiga är att jag har ätit gröt flera gånger sedan dess och den har inte smakat unket, varför bestämde den sig för att bli konstig just nu, när jag längtade så? Jag skrapade av sylten och åt en sked syld och drack mjölk. Näringsriktig frukost.

Natten har varit lugn och jävligt soft, jag har trivts på jobbet i natt! Saker att göra men inte stressigt bara tillräckligt för att inte ha tråkigt.

Nu ska jag sätta mig och titta igenom en massa kataloger och välja ut vilken kurs jag ska gå nu till våren. :-)

James Blunt - You're beautiful går varm i min Winamp just nu. Så även Frank Sinatra.
Jag vet inte varför jag just skrev det där, men tydligen ska man dela med sig av vad man lyssnar på, det har jag sett på andra bloggar.

Jag är så trött så trött. Jag skiter i katalogerna.

Att göra listan ser ut som följer;
* Kartongerna
* Skicka tillbaka kläder
* Handla havregryn, mjölk, krossade tomater, palsternacka och frukt
* Sova ut
* Kolla på skidskytte 17,10 på 24an

Jag har köpt den! Eller hyrt den. Eller vad man gör. I vilket fall är virvla.se min nu! Nu ska jag bara se till att jag gör något av det. Ska damma av mina gamla htmlböcker och allt vad det var. Photoshop och Dreamweaver (Frontpage?) ska laddas ner och crackas (eller...vad säger jag! ska givetvis införskaffas på lagligt sätt).
Det coola nu är att jag har en mailadress som heter [email protected] Fy fan vad jag rockar. Fast jag har inte testat så den fungerar än, jag betalade trots allt vid typ 2 i natt och har bara varit inloggad en gång. På en väns inrådan gick jag via Surftown.

Nu: sova!

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Menar du profilbilden på dig utklädd till Plupp, eller har du lagt upp en bild på guessmyage? Hur som helst: Grattis! :-)

Postat av: Misspink

Visst är det gött! misspink.se is all mine!:)

2006-01-12 @ 12:21:21
Postat av: El Mango

Yo miss Webmaster! Det var Cissan som outade ditt namn i en kommentar. Det var där jag såg det. Vore kul att hitta dig på guessmyage. Du finns väl kvar där ett tag till? Hur ung, i snitt, har de gissat att du är?

2006-01-12 @ 16:52:43
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: El Mango

Yo miss Webmaster! Det var Cissan som outade ditt namn i en kommentar. Det var där jag såg det. Vore kul att hitta dig på guessmyage. Du finns väl kvar där ett tag till? Hur ung, i snitt, har de gissat att du är?

2006-01-12 @ 16:53:48
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Virvla

Kommentaren är borttagen och Cissan får smäll på fingrarna ;-)

2006-01-12 @ 16:58:54
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Cecilia

spank me spank me!
Nej dra på trissor. Det var ju som dumt det. Av mig. Otänkt. Sorry. Men jag gör ju sådär ibland. Grodar mig och så.

El Mango -Vad har vi lärt oss idag? Ta inte efter Cissan. Dålig människa. Samma sak som att de lär en att inte läsa på andras lönerapporter. Det kan bli fel.

2006-01-12 @ 18:58:40
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits