jobbig helg som inte ens är slut

men herregud den har varit bra. Har känts som tre helger så mycket har jag hunnit med, och mer kommer det bli...

Cissan den lilla raringen kom till hufvudstaden och skakade sina lurviga! Nåja, vi var ju hos Linda i Södertälje men det var ju nästan huvudstaden...
Jag hade kul med dig bruden, vi måste göra om det snart!!

Tidigt idag åkte vi tillbaka till stan igen, Cissan fortsatte till en het dejt (?) och jag hem för att slappa i några timmar. Sedan till stan för att träffa ännu-en-vän-på-K och fika med henne.

Från fikat hem till Maskis för att ha myskväl, käka pizza och titta på På spåret.

Nu är klockan snart tre och jag borde sova. Jag är dödstrött.  Imorgon bp med Tess och kanske bio med ännu-en-vän-på-K. Om jag orkar. Förmodligen orkar jag inte. Någon måtta får det ju ändå lov att vara!!

Jag skulle kunna skriva en jätteblogg om det här, men jag är för trött!! Det blir nog en imorgon istället.


Kommentarer:
Postat av: Kommissarie Akut

Mmm...ska somna nu.
Trodde ni höll på med sånt som jag ..typ...jaja..
Weeehoou...Nu ska jag jobba oxå.

Kommissarie Kuk..

2006-01-15 @ 07:18:27
Postat av: Kommissarie Akut

Akut mena jag. Blev felstavat.

2006-01-15 @ 07:19:19
Postat av: mange

såklart det blir....imorgon alltså..hälsa Cissi om du ser henne igen...

Postat av: IT-Horan

Regga dig på www.statcounter.com (gratis)
Följ instruktionerna

Sen kan du kolla sökord mm mm

2006-01-15 @ 09:57:42
URL: http://ithora.blogspot.com
Postat av: El Mango

Det är ju en riktig dokusåpa det här med Cissans äventyr i Stockholm. Hur ska det gå? Vi kräver svar!

2006-01-15 @ 10:43:13
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Maskis

Back on track.. Björn Hellberg är en stor underhållare med sin torra humor.. Kul att du tittade förbi Virvla ;)

2006-01-15 @ 16:16:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits