Jag ska sluta blogga

I alla fall så mycket. Istället ska jag återgå till ett gammalt intresse som jag brukade ha : TV.

* Vaccinering -check! (ouch! och 595kr fattigare.)

Kvar tills imorgon
* Bära ner kartonger -får vänta ännu en dag.
* Skicka tillbaka kläder till HM
(tränings dejt i helgen!)

Jistanes vad många kommentarer, vad skoj! ! Ska sätta mig o svara på några strax.Jag tog bort en kommentar med mitt riktiga namn, förlåt, men jag vill inte skylta med det även om det inte är ett ovanligt namn.

Vaccinationsstället ligger ruskigt nära Adidas affären. Så nära att jag var tvungen att gå in...och köpa en sweatshirt, ett träningslinne, strumpor och en tröja i strl 86 (tror jag, 12-18mån står det). Den sista tröjan där ska bli en present till Nybbans (HA, nu har du ett nytt smeknamn även om det inte var så originellt, jag har alldeles för många vänner som börjar på K) unge, fast han får den inte förrän han fyller år!! Rea är roliga grejer!
Jag ska inte släppa iväg mig själv på stan igen på ett tag.

Om några veckor drar jag hem till Karlstad igen. Jag är långledig och ska hem och göra alla grejer jag inte hann med över jul. Tvångsgosa katten lite mer, bowla med pappa, baka och sånt. Jag har bett mina föräldrar att inte tala om detta för katten för då kanske hon sticker hemifrån...hon är inte så förtjust i gos även om hon gillar sällskap.

Kommentarer:
Postat av: Bloggsessan

Diu sluta blogga? Det är ju ditt nya liv.

2006-01-11 @ 22:03:39
Postat av: IT-Horan

Och vi andra som lever våra så kallade liv genom andras blogar....tänk på oss ;)

Du kan inte sluta ju....

Postat av: Kommissarie Akut

Du kan ALDRIG sluta blogga. Visst, du kan försöka, men snart är du på topp igen. Man har såna svackor ibland. De kallas "Blogg-svackor" och det är bara att godta dom. De är som dåliga dagar. De finns alltid där och det gäller bara att kunna handskas med dom. Jag kan starta en bloggpsykcirkel om du vill? Där vi alla sitter och håller varandra i handen i ring och jag frågar varför ni känner som ni gör. Då är du igång inom kort igen. För när Ernst 50 år säger att han porrsurfar istället för att blogga, så känner genast alla sig normala och börjar blogga igen. Om ni alla vill så kan vi skapa Akut Bloggcirkel tillsammans. Vad sägs, är jag Gud eller är jag bara en påhittad Jesus? Ställer nån upp? ;)

2006-01-12 @ 00:27:29
URL: http://akutasikt.blogspot.com/
Postat av: Virvla

Sessan - joo, jag vet...men jag tänkte försöka?

Horan - sant, jag ska vara mer omtänksam hädanefter! ;)

Prelaten - Du är inte Gud, du är ju Guds språkrör... Jag ställer helt klart i Bloggcirkeln, nu kan det behövas. Jag har bloggat för mycket på sista tiden, det kändes som det gick inflation i mina inlägg.

2006-01-12 @ 00:42:35
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits