Jag backar aldrig en utmaning!

Anna utmanade mig.

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.


1. Jag kliar mig ständigt i håret (eksem)

2. Jag smaskar ibland när jag äter, fastän jag är medveten om problemet och försöker äta tyst och fint.

3. Jag kan inte dricka och gå samtidigt.

4. Jag uppfattas ofta av någon anledning som ganska svår, sur och sträv. Lite har det kanske med min personlighet att göra, jag är en aquired taste, men även mitt utseende. Andra som ser ut som jag har också en tendens att uppfattas som lite svåra (jag tror det beror på att vi är svåra att avläsa). Har jag hört, vet inte säkert om det stämmer eller inte.

5. Jag svär ofta och gärna.


Jag utmanar Cissan, Glenn, Karolina, Andreas och Horan 

Horan utmanade mig även att bekänna 3 synder. Jag utmanar de fyra ovan  samt Anna (Horan har ju redan svarat) på även detta och svaret kommer nedan ("reglerna är lätta: erkänn tre svåra synder du begått. Eller roliga, men som nånstans har ett värde i någon form av straffskala mot lagstiftning eller sociala normer.")


1. Jag snattade en del när jag var yngre och åkte även fast en gång för detta. Lägligt nog var det rakvatten, för jag blev "utmanad" av en kompis att ta det. Det var också dödsstöten för vår vänskap (att vi åkte fast).

2. Jag raggade en gång för länge sedan upp en kille och låg med honom bara för att jag visste att en tjej jag inte kom överens med var intresserad av honom. Själv tyckte jag inte han var särskilt intressant eller snygg, men själva tävlingen i att jag skulle få honom och inte hon gav mig en kick. Särsklt eftersom jag gick segrande ur striden (en strid som bara jag själv visste existerade).

3. Jag har haft sex med tre personer i mitt liv som jag inte visste eller vet namnet på.


Kommentarer:
Postat av: Matte

Jag antar att jag måste vara tråkig och bryta kedjan. Den först utmaningen. Jag har inga ovanor. Hm. Eller, jo. Det har jag nog. Men jag tänker inte göra reklam för dem här. De får man lista ut själv =)
Den utmaningen. Ha! Mamma läser min blogg ;-)

Postat av: Anna

Opraktiskt att inte kunna gå och dricka samtidigt :)
Jag antar din utmaning imorgon när jag är piggare!

2006-01-29 @ 01:04:39
URL: http://virva.blogg.se
Postat av: karolina

Jag fegar fortfarande på utmaningen om synder, säger som Glenn, min mamma kollar min blogg. Får skaffa en anonym blogg bara för den utmaningen, haha! ;)

2006-01-29 @ 22:31:41
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits