iPodtest från Skräphögen

Ärligt snott från Skräphögen

Öppna itunes eller liknande program. Gå till låtbiblioteket och svara, hur pinsamt det än må vara.

Hur många låtar?: 530, jag jobbar på det...

Sortera låt efter titel:
Första låten: (oh la la) jag vill ha dej - Lundell
Sista låten: You get what you earn - Elin Sigvardsson

Sortera efter tid:
Kortaste låt: Demo-medley - Lundell 0,58min
Längsta låten: Connemara - Lundell 20,51min

Sortera efter album:
Första låten: FOXF - Lazarus (Lundell)
Sista låten: Naken nerför gatan - (inte tillhörande något album) Lundell

Sortera efter artist:
Första låten: To be gone - Anna Ternheim
Sista låten: Naken nerför gatan - Lundell (inte tillhörande någon artist)

De fem mest spelade låtarna:
Lazarus - Lundell
Hon - Lundell
Naken nerför gatan - Lundell
Flicka med guldbruna ögon - Thåström
Kom in kom in - Lundell

Första låten som kommer upp på Shuffle: Du tog mej - Lundell

Sök ...
"sex", hur många låtar kom upp? 3
"love", hur många låtar kom upp? 7
"death", hur många låtar kom upp? 0
"you", hur många låtar kom upp? 15
"chewbacca", hur många låtar kom upp? 0

Är jag verkligen såhär fruktansvärt enkelspårig?!? Ojoj, lite ny musik hitåt tack! (Lars Winnerbäck undanbedes pga överdos)

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Jag röstar för lite David Gray, Ed Harcourt, Five for Fighting, Damien Rice, Damian Marley, Ky-Mani Marley, Jack Johnson... Ah, det finns ju en hel del man kan fylla upp sin playlist med.

Postat av: Tant grön

Vem är Lundell?

2006-01-23 @ 16:15:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits