Internet har tagit slut

Jag har inget mer att surfa på, inga fler bloggar att läsa, inga fler bilder att se på. Vad ska jag göra då? Sova? Ja sova. Jag har sovit 10 timmar på två dygn. Min vän säjer att jag sover för lite. Äter för lite på sista tiden. Men idag åt jag två smörgåsar och ett ägg till frukost och en halv pastasallad och en halv melon till middag. Räcker inte det? Jag vägde mig och min matlust försvann. Den kommer snart åter.

Jag lade ansiktsmask och fick hud slät som en barnrumpa. Jag rakade benen och målade naglarna. Sen hade jag ingen att visa upp mig för.

Nästa vecka, när jag beräknar att jag har ätit upp allt överflöd som infann sig i mitt kylskåp efter att jag gick till affären för att köpa mjölk och bröd, tänker jag börja dieta efter GImetoden. Jag hittade GImetoden på Aftonbladet. Oddsen för att det inte funkar, just för att jag hittade det på Aftonbladet, talar inte för min viktminskning.

Foxiga little retarden fick panik. Jag förstår henne. Det skulle jag också ha fått. Just därför blir det nog aldrig någon hemsida för min del. Vem vet vem som läser. En hemsida indikerar foton. Foton på min vardag. Foton på mig. Helt plötsligt kan jag bli igenkänd. Kändis, nejtack! Jag trivs så bra i min relativa anonymitet. Men nu har en flicka lite som J.Lo hittat till min msn. Det tycker jag är rart.

Philip Seymor Hoffman är Oscarsnominerad. Bra. Jag tycker om honom. Men ändå tycker jag inte om honom. Han är bra. Men har lite psykopatutstrålning. Kanske är det just därför han är så bra.
Och Michelle Williams. Som alltid är så vacker. Jag funderade på vem jag skulle vilja se ut som och tänkte kanske sexig som Shakira eller Rosario Dawson. Eller klassiskt sval och vacker som Charlize Theron. Men nej, när jag ser bilder som den
här och den här då tycker jag nog att min gamla Dawsons creek favorit är finast. *trånar efter klänningarna och skorna* (är det samma skor förresten?!) Inget fel på hennes man heller. De båda kan få en Oscar, samma kväll. Men det är inte deras tur i år, tror jag. Brokeback mountain är en film jag lär se. Jake Gyllenhaal och Heath Ledger hånglar. Jag kommer se filmen fler än en gång.

Nu har min lägenhetskompis pratat i telefon i över tre timmar. Med Tyskland. Undrar om hon har glömt att lägga på luren.

Jag ska sova nu, godnatt!

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Pang på rödbetan: Såg Niclas Alexandersson hela din hylla eller "bara" dekolletaget? Hur kom det sig att du pratade i telefon med Jewel? I need to know.

Postat av: Therese

Du har fått en utmaning, kola min blogg för info

2006-02-01 @ 01:04:57
URL: http://utrikes.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits