Besserwisserkossa!

På spåret förstördes idag. Det förstördes till största delen av en besserwisser kossa, men även en besserwisser tråkig komiker hjälpte till. Jag ogillar verkligen den där Måns, men han var onekligen ganska duktig på ett jobbigt sätt. Men KOSSAN. *suckar djupt* Då och då var jag tvungen att slå över till en annan kanal för att inte skricka, och tack gode gud för att jag hade tvätt som jag var tvungen att titta till då och då!! Hon kunde inget och fnös åt det hon inte kunde (alltså hela tiden) som om det inte är något att kunna. Hon babblade om att VERMONT ligger på VÄSTKUSTEN vilket fick mig att skrika. Det är ju för fan en pytteliten stat (med USA mått mätt) på östkusten. Och New Mexico var hon bombsäker på. NEW MEXICO?!? Ja, som ni hör så möttes hela hennes framträdande i tv av lite upprörda Virvelvrål. (BesserwisserVirvla kunde självklart alla staterna, det var ju lättaste frågan på hela resan. Det och musiken som jag hade kunnat svara på utan att höra själva låten)
Musiken ja, shit. Hur många gånger har jag inte sjungit med Kurt Cobain i Smells like Teen spirit? Tydligen har jag aldrig kunnat texten. Förstod jag ikväll. Det hade jag otroligt roligt åt.

För att besvara Mangons fråga så var jag hemma för att jag inte kände för att gå ut, men jag kände ändå för att beklaga mig på bloggen ;-) Jag har dessutom tre stora finnar i mitt ansikte och kände mig oattraktiv. Plus att jag behövde spara lite pengar (se mina shoppinginlägg).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits