Är shoppa bättre än sex?

I wouldn't know. *bitter* ;-)

Ja, jag köper mycket kläder. Så. Nu behöver ingen annan säga det. Här är bilder på mina senaste älsklingar (jag talar särskilt om skorna).
Lila tröja från La Redoute
Pour Femme kofta från Red Devil
Guldskor från Haléns
Vans från Gulan
Paul Frank bh från Gulan

   

Jag har också fått mitt paket från Asos och allt passade jättebra! :-) Det blev ingen sminkshoppinggalore idag men det är lugnt. Mina Vans är så snygga så snygga, jag har dem på mig just i detta nu, bara för att kunna beundra mina fötter i dem!

Jag ber om ursäkt för de något kackiga bilderna. Jag var för lat för att ta om när jag såg att de inte blev så bra.

Kommentarer:
Postat av: karolina

Shit så snygga döskalleskorna var! Är de för inomhus -eller utomhusbruk eller både och?

Har en liten sjuk böjelse för söta döskallar...;)

2006-01-28 @ 19:30:12
Postat av: Lina

Halénsskorna är heta, själv är jag så nöjd med mina (trots mina svårigheter att gå i dem) att jag glatt har beställt ytterligare ett par (denna gång utan klack, dock).

Mina two cents angående din rubrik: oftast, ja. Om inte annat så kan man ju lämna tillbaka det man shoppat om man skulle ångra sig efteråt eller om de levererade varorna inte levde upp till ens förväntningar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits