Ännu ett test

Hittade hos Mamselamsen men har sett det flyta omkring på diverse bloggar ett par dagar nu.

1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
"förklaring, vilket bland annat får konsekvenser för vad vi lägger in i begrepp som"
Metodbok för medievetenskap, Östbye, Knapskog, Helland och Larsen
*snark* någon mer än jag som somnade?

2. What is the last thing you watched on TV?
Scrubs eller Cityaktuen tror jag. Men jag kommer inte ihåg riktigt. Tyvärr var det inte nya avsnitten av CSI eftersom jag var tvungen att jobba! :-(

3. With the exception of the computer, what can you hear?
Ungjävlar som leker på innegården.

4. What are you wearing?
svarta strumpor med döskallar, svarta jeans, rosa trosor med grodor, paul frank bh, svart tshirt, svart kofta

5. When did you last laugh?
för någon timme sedan när jag tittade på www.uglypeople.com

6. What is on the walls of the room you are in?
5 bilder på Ulf Lundell, Två solfjädrar från korea, en husgudsmagnet också från Korea, bokhyllor med bla böcker, en spegel, en Irish blessing (May the road rise to meet you, may the wind be always at your back, may the sun shine warm upon your face, the rain fall softly upon your fields and until we meet again may god hold you in the palm of his hand) (jag är otroligt okristen, men jag tycker den är fin) och en gammal affisch från min barndom som det står "Små ting kan ge stor lycka" på

7. Seen anything weird lately?
Nej inte som jag kan komma på *tänker*

8. What is the last film you saw?
Narnia på bio och någon film på Hallmark på tv.

9. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
SKOR, en lägenhet, väskor, SKOR, kläder, sommarstuga antingen vid en liten sjö på landet eller i skärgården. Hmm, sjö på landet tror jag när jag tänker efter. Alla svåra Lundell saker (typ Innan jag anfölls av Indianerna och Rebeller). Roliga dyra smink/hudvårdsprodukter. Hur länge ska jag fortsätta?

10. Tell me something about you that I don't know.
När jag var liten ville jag bli bibliotikarie för jag trodde att jag skulle få läsa alla bibliotekets böcker då, först av alla.

11. Do you like to dance?
Japp, jag vill gärna lära mig mer!!

12. George Bush?
Jag är genuint rädd för honom.

13. Imagine your first child is a girl, what would you call her?
Men det är ju egentligen hemligt, tänk om någon snor mitt namn? Caitlinn ligger bra till. Eller Hajna.

14. Imagine your first child is a boy, what would you call him?
Cieran

15. Would you consider living abroad?
Been there done that. Men jag skulle göra det igen!

16. What would you want God to say to you when you reach the pearly gates?
Du kommer bli återfödd som en älskad katt.
eller
Här behöver du inte ha dåligt samvete för något
eller
Vad vill du käka?
eller
Jag har en överraskning till dig!

Kommentarer:
Postat av: emelie

hej! vad har du köpt för domän-namn?!
jag blev faktiskt avrådd från att köpa på b-one. men jag valde dem ändå. det verkade passa mig ganska bra. än så länge har det inte varit några problem och jag tyckte nog inte att det var speciellt dyrt heller. fast jag har i och för sig inte kollat priserna på alla ställen men. ja, b-one kändes enkelt på något sätt!

Postat av: El Mango

At du är antikris..., jag menar inte kristen, det märks. Men vad heter religionen där Ulf Lundell är gud?

2006-01-31 @ 11:20:45
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: El Mango

Om jag var du skulle jag inte känna mig så trygg om Gud sa "Jag har en överraskning till dig!" ;-)

2006-01-31 @ 11:23:33
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Virvla

Mango - Det kan ju bli spännande om inte annat...

2006-02-02 @ 00:08:12
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits