ångestdämpning

Tänkte tillåta mig lite ångestdämpande shopping idag, men sov i dryga 11 timmar istället. Kanske var det ett bättre botemedel, vi får väl se.

Jag ångrar mitt domänköp. När jag är redo för en hemsida kommer det bli en helt annan domän, det kan jag tala om redan nu. Jag känner mig inte bekväm med att lägga ut en hemsida som även de som läst min blogg kan komma åt. Jag skulle känna mig så outad. Det kommer alltså inte hända och jag ska köpa mig en ny domän med ett helt annat namn. Fan att jag inte tänkte på det innan jag lade ner pengarna på den jag redan har köpt.

Nåväl. Kassler, ris och sweet chilisauce ska tillagas som matlåda.

Kommentarer:
Postat av: mange

hahaha ja det ä klart det är...fattar inte varför den låten dök upp på engelska i skallen....den finns väl inte på engelska? eller.....

Postat av: El Mango

Men du får tala om för mig vad du skaffar för adress sen, okej?

2006-01-18 @ 00:18:48
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: El Mango

Jag fattar inte vad tanken var bakom länken som du gav mig. Mäklarfirma?

Uffe Lundell - bra smak. :-) Fick en bok signerad via en som fixade med säkerheten på Tyrol nyligen. Tycker dock att han, musikmässigt i alla fall, var bättre förr. Men jag har inte järnkoll på det senaste han gjort.

Du jobbar natt, har tillgång till dator och har tid till att blogga... Vänta nu, jobbade inte du på nån kundtjänst förresten?

4770 p är inte fy skam. (Mitt high score är ca 7100 p. :-) Kul att du fastnade, kanske ser dig där någon gång.

2006-01-18 @ 17:38:39
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits