Ajajaj

Astmamedicinen funnen. Förra året kan jag inte ha använt den, gick jag omkring med obehagskänsla i lungan hela förra vintern eller hade jag inga problem då? Det står nämligen Anv.före: 12-2004 på min lilla Pulmicort Turbuhaler. En tripp till läkaren som It-horan (gud vilken roligt namn, jag vill också vara it-hora det låter så mycket mer spännande än att vara en virvla) föreslog är nog en god idé. Nästa lön. Denna lönen ska jag ju vaccinera mig igen. Det som jag skulle ha gjort i december, ni vet...

Igår var jag mycket duktig på ätfronten ända tills klockan var 1 ungefär (så rent tekniskt sett är det ju idag...) när jag klämde i mig en smörgås med jordnödssmör och honung. Enligt min kanadensiska kompis ska honung vara da shit att ha på jordnötssmörsmackan. Jag föredrar nog med banan i så fall, honung smakade inget vidare. När jag åt min macka (webcam på) så såg jag Femicas skratta sig halvt fördärvad. Tydligen hade jag publik som bestod av hennes man och några av hans kompisar. Jag satt med otvättat hår och i min extremt osexiga pyjamas bestående av en tshirt i strl L som jag fick när jag jobbade för försvaret. Dessutom tryckte jag i mig mackor och såg trött ut. Jättekul med publik då. Kanske borde man ta betalt?
TILLÄGG 14,33: jordnötssmöret är nu slängt så jag inte ska frestas någon mer hungrig natt.

Nähäpp, nu ska jag hoppa in i duschen och springa på två lägenhetsvisningar fastän jag allra allra helst vill ligga i sängen och titta på damernas masstart i skidskytte.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Ha ha, jag vill också se Virvlas freakshow! ;-) När sänds nästa avsnitt?

Testa honung till gorgonzola på digestivekex. Det ÄR da shit.

Har annars glädjen att meddela att du numera är länkad till, nu när sambon lärt mig hur man gör.

Postat av: Cecilia

Pepparkaka och brieost. Möms!

2006-01-08 @ 16:45:28
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Christina

Men hallå
Länka din webcam hit så kan vi ALLA få ta del av dina nattliga äventyr.

Postat av: IT Horan

Virvla låter mycket gulligare än IT-Hora ;)
Och jag måste nog säga att det inte alls var gulligt när det stod IT-Horan på bordsplaceringen på ett bröllop jag var på i somras
Men jag hittade min plats iaf :)

2006-01-08 @ 21:01:26
URL: http://ithora.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits