Sova till backhoppning

Det är nästan lika mysigt som att sova till fotboll. Jag sover så gott

Jag älskar OS, så är det bara. Men varför måste norrmännen ta alla medaljer? Varför kunde inte Frode bara putta lite på Södergren där på upploppet? Kul att en ryss vann, de dyker alltid upp på mästerskapen och gör bra resultat! (tänk: Prokourorov, eller hur han stavade sitt namn) Om jag har räknat rätt så har Norge tagit fem medaljer varav ett guld. Sverige har en fjärde och en femteplats. Jag är avundsjuk.

BF här idag, jag kan därför inte skriva så mycket. *suck*

Kommentarer:
Postat av: Hans

Vi får väl hoppas det blir medalj i skidskyttet.

Postat av: Mamselamsen

Mm.... backhoppning... rena sömnmedlet!

2006-02-13 @ 10:38:52
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: El Mango

Norrrmännen är förjävliga. Dessa flaggviftande, självgoda hurtbullar. Det gjorde ont när jag på invigningen hörde att Norge är det land som tagit flest medaljer i vinter-OS genom tiderna.

2006-02-13 @ 15:27:55
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Argaste

Jag tror att det beror på att Norge ligger ett par år efter med allt, så utbrändhet, analsex & partydroger har inte riktigt fått fotfäste där än...addarar du att idrottskillar inte är dom tredkänsligaste pingvinerna på isflaket så tror jag att vi kommer se en vikande trend runt 2012. Finnarna har gick ju i bräschen med Matti Nykänen och Sverige har ju både Ricky Bruch & Frank Andersson....

2006-02-13 @ 16:27:12
Postat av: B

Ligger inde det dära landskapet en viss persson kommer ifrån VÄLDIGT nära Norge? :;

2006-02-13 @ 23:08:47
Postat av: Virvla

Mango - Det visste jag inte! Vissa fakta mår man bättre av att inte veta heller...

Argaste - hahahaaa!

B - Därför är en viss person från det dära landskapet också extra ogillande mot detta stöddiga lillebrorsland.

2006-02-13 @ 23:40:00
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits