Snyftare

Snyftare nummer1

Snyftare nummer2

Snyftare nummer3

Radiosporten är underbart!!

Bonussnyftare från 1994 
Det är konstigt att guldet och Salos räddning inte spelar någon roll. Det enda jag någonsin ser framför mig när någon nämner Tommy Salo för mig är ett avigt hopp på isen, som vore han den värsta Kristoffer Berntsson, och halvsekunden senare ett ännu avigare försök till nick av pucken. Detta mot Vitryssland såklart.
Samma med Jörgen Brink förresten, den människan hoppas jag att jag aldrig mer behöver se i en stafett för Sverige.

Om mindre än en timme startar AnnaCarin, jag håller alla tummar jag har plus några till. Jag hoppas så innerligt att det ska gå bra för just henne!!

Kommentarer:
Postat av: Mikael

Min dator vill inte spela upp länkarna:(
Men inte för så längesen hörde jag på Hockey finalen i OS 94, straffläggningen, och Vitrysslands-macthen 02.
Väcker minnen. Jag såg dock aldrig Foppas straff 94 "live" utan hörde just på radion då.
Vitrysslands mål fick jag tyvärr titta på på TV:(
Och även Brinks kolapps.
När jag hör att han åker i mästerskap och världskupp nu kan jag bara tänka på hur han stod helt stilla när Alsgaard passerade på det lilla backkrönet... Kanske orättvist mot honom...

2006-02-18 @ 13:16:09
Postat av: Babblar med månen

Denna underbara bild måste nästan räknas som en snyftare!
http://img.aftonbladet.se/sport/0602/18/miracle.jpg

2006-02-18 @ 15:09:26
Postat av: Matte

Jag tycker att Brink är otroligt stark. Att han orkar fortsätta sattsa och köra hårt. Trots det nämnda nederlag han fick.
Hoppas han kommer igen. Och får sin revanch.

Postat av: emelie

Tack tack. Det var nog inte riktigt färdigt när du var inne och kommenterade men det är det nu! Oh, Brink! Trodde ett tag att Fredriksson skulle "gå in i väggen" på sista sträckan idag! Men han höll! Ett tredje brons till oss!

2006-02-19 @ 18:16:36
URL: http://whirl.se
Postat av: emelie

förresten så har jag en liten challange till dig! mer info i mitt inlägg "a b c d e f g h"...

2006-02-19 @ 19:30:19
URL: http://whirl.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits