rajtantajtan

Min iPod fuckar sig. Den har helt kukat ur. Jag är arg. Den står ständigt på Koppla inte ifrån. På iTunes kommer den inte ens upp, det står bara att ingen iPod är ikopplad men det är den fan ska jag säga dig! Sådär, nu kopplade jag ur den i alla fall, skitsamma.

Jag har ju velat fram och tillbaka om min domän som jag ju glatt outade här på bloggen. Tänkte skaffa annan domän att bygga upp min hemsida på, jag har en i åtanke. En som är ledig. ELLER så outar jag mig helt enkelt. Att ni på bloggen får reda på vem jag är gör inte så mycket. Värre är om människor jag känner kan läsa min blogg.

Jag borde ta en extremt lång dusch, jag har inte duschat på nästan två dygn. De som känner mig vet att detta inte är hållbart. Jag duschar oftast varje dag. Även om jag måste stå på ett iskallt betonggolv, under en kall dusch med knappt en stråle i en hydda mitt på savannen. Jag vill tvätta håret.

Jag inbillar mig att mina händer redan är mjukare tack vare de båda krämerna jag inhandlade igår.
Ingen foundation för mig idag heller. Jag kan inte gå ner på stan hur ofta som helst, då ruinerar jag mig ju. Och jag måste spara pengar till väskan. Eller till en raskatt. Eller till en soffa. Allt kostar lika mycket. Vansinne. I know.

Libresse skickar ut gratisprover på bindor. Jag fick inga. Vilken tur då, att mina fd lägenhetskompisar fick. Jag tog dem bryskt, slet upp dem och är nu 3nattbindor och 9 vanliga bindor rikare. ehehhehehe.

Nu ska jag sova. Men ni vet hur det brukar gå med den saken.

Kommentarer:
Postat av: moisthlm

Jag hade ett liknande problem med poden förut. För mig berodde det på att det blivit knas med sladden mellan poden och datorn. Jag skaffade en ny och nu funkar allt finfint. Ett litet tips bara... :-)

Postat av: Mamselamsen

DU!!! Jag fick bindor! Varför kan man undra? De hette nånting om "hemligt osynliga".

2006-02-02 @ 17:03:41
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Anna

hehehe, kukat ur.. :D

2006-02-02 @ 22:24:54
URL: http://virva.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits