Drömmen om Sharona och Virva

Ja ni tjejer, jag drömde om oss tre i natt!

Vi gjode oss fina och skulle festa, skulle gå på Oscarsgalan och sedan efterfesta med George Clooney. Konstigt bara att efterfesten var vid 14.00 och att vi cyklade dit? Jag satt på styret,
Sharona cyklade och Virva satt på pakethållaren. I långklänningar. Vi var helt klart i en liten svensk småstad. Den var folktom, lite grann som i Storm (om någon mer än jag har sett den filmen...).
När vi kom till efterfesten var det fullt på drag i poolen och allt, sedan när vi skulle därifrån åkte vi bil
Det är allt jag kommer ihåg av drömmen, herregud så trist den verkar. Men vi hade kul, jag lovar!

Man ska aldrig försöka berätta om drömmar i efterhand, det blir alltid fel. Jag var för trött för att skriva ned hela drömmen i morse när jag vaknade av den vid 6,30 så jag skrev lite stödord. Jag Sharona Virva Oscars Clooney Fest Bil Mat Diska Efterfest 1400 är det som jag har skrivit.

Kommentarer:
Postat av: Anna

haha! så roligt! önskar det vore en sanndröm, fatta att få ha en otroligt fin (dyr) klänning på sig och vara uppsminkad och snygg. Åååh! För att inte tala om sällskapet :)

Postat av: Anna

såg att jag skrivit fel bloggadress i kommentaren.. tillrättat nu!

2006-02-26 @ 20:10:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits