Nytt ord (och kategori)

Klyftigt Det använder i alla fall jag väldigt sällan. Tyvärr. För det är ett så roligt ord!


Ja, jag använder fortfarande min blogg som en vanligt blogg trots det närstående bytet (jag har blivit lovad hjälp av Fröken Rosa ((samt hennes pojkvän)) och jag är otroligt nöjd), jag kan ju inte sluta blogga som ni såg av min hysteriska dag igår där jag slog rekord i flooding på bloggen och postade 10 inlägg. Fastän jag tror bestämt att minst ett av dem var på andra sidan midnatt och borde räknas med i dagens skörd. Blogg.se förstår däremot sällan sådant har jag märkt. Även statistiken är lite missvisande. Jag undrar vilken tidszon Blogg.se servern hör till?

Kommentarer:
Postat av: Therese

Jag har aldrig haft några problem med blogspot. Tycker att den är enkel och fungerar utmärkt.
Nu vet inte jag hur lätt det är att byta och föra över sina gamla inlägg. Det går säkert men som sagt jag är inget datasnille. Att sitta ch kopiera varje inlägg + kommentarer verkar lite jobbigt. Alternativet skulle vara att du fixar en ny blogg och länkar till den här.

Postat av: turbotrollet

Usch, bara tanken att starta nytt och lämna allt "gammalt" gör mig rädd.. =/
Kul att byta kanske, men att lämna allt? =(

2006-04-07 @ 17:19:36
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: Virvla

Jag kommer öppna ny blogg på ett eller annat sätt och länka till denna :-)

2006-04-07 @ 17:46:45
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits