Men hallååå vi är ju kåta

Sitter här med en vän på jobbet, det är bara vi två här ikväll för de andra tre som skulle jobba är sjuka. Vi har haft vansinnigt mycket att göra, men samtidigt har det varit ganska skönt med bara vi två här utan en massa andra störande moment. Hon är trevlig och vi kommer bra överens. Jag önskar att jag själv kunde få välja mina medarbetare!

I alla fall sitter vi och pratar sex. Hon har just sagt till sin kille att de lika gärna kan leva i ett öppet förhållande eftersom de aldrig har sex (han vägrade, alltså inte att ha sex men att leva i ett öppet förhållande), hon är frustrerad. Jag är också frustrerad och har ingen kille att tänka på eller ha sex med. Vem av oss har störst chans att få till det egentligen. Hon antar jag men hon hävdar jag. Jag vet inte. Det enda jag vet är att vi sitter här båda två och är sexuellt frustrerade och avundsjuka på varandra. Livet är inte alltid lätt.

Enligt mitt horoskop i Plaza kvinna är det jag som kommer få ligga den här månaden. Hon kommer bara bråka. Hon blev bitter.

Vi får väl se, i slutet av månaden hur det har gått...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

HALÅÅÅ!?
VAR ÄR ALLT KESKSHOKLADKAKA OCH JODNÖTSMÖRSKAKAR!?!

2006-06-10 @ 21:51:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits