Ja vi älskar FBK!

WOOHOOO!!
Det riktigt sjuka (men underbara) är att jag ett tag i tredje kollade lite på golfen. Sen när det bara var ca 1½min kvar knäppte jag över och tänkte "det skulle inte förvåna mig om de hittar på något nu" och sen sekunderna senare gör de första målet. Segermålet bara skrek jag vid. NEEEJ (passet som jag en tiondelssekund trodde skulle gå fel) och JAAAAAAAaaAAAA! (aa är för att jag hämtade andan mitt i)

Alltså...det är knappast en
perfekt snopp som länken vill göra gällande. Om en kille knäppte upp byxorna och släppte ut den skulle jag nog gå hem.

Den här köpte jag också idag, tack vare Turbotrollet. Jag kunde inte låta bli utan var tvungen att köpa genast! Jag gillar Megastore för jag kan hämta grejerna och behöver aldrig betala någon frakt.

Jag hade en hel del annat att blogga om också men jag glömde bort i extasen.

Kommentarer:
Postat av: turbotrollet

Naaaw! :D
Dr SNuggles är verkligen THE SHIT! Har alltid varit, är, och kommer ALLTID att vara!
INGET barnprogram kommer ens i närheten!
Trots att HannaBarberas barnprogram ligger bra till. ;) Ska köpa den nästa månad! :D

Postat av: El Mango

Var det extasen över penisen som gjorde att du glömde bort vad du skulle blogga mer om? ;-) (Nej, jag vet att det inte var det du syftade på). Den såg ju helt grotesk ut. Om jag förstod det hela rätt hade han injicerat silikon i den. Men varför var då pungen så stor?

För övrigt har jag aldrig förstått varför man benämner penis som penis även i bestämd form. Varför inte penisen?

O Virvla, penisexperten, upplys mig! ;-)

2006-04-07 @ 00:09:16
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Virvla

Jag är inte så bra på teori, men jag kan min praktik...

Men penis borde väl vara något slags undantag som bekräftar regeln då? En lärare kan säkert reda ut det här åt oss *ser sig om efter en*

2006-04-07 @ 00:19:19
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits