Eyeko fat balm

Köpte ju Eyeko fat balm samt Läsö saltcare shampoo från Eleven för ett tag sedan. Jag fick paketet idag eftersom Eyeko var slut o jag fick vänta någon dag extra för att det skulle komma in. Det gick ändå väldigt snabbt!

Jag måste säga: Eyeko is the shit på kinderna. Jag köpte färgen Raspberry och först tyckte jag den blev lite starkt rosa men efter lätt gnuggande så smälte det in jättefint! Jag var också lite orolig för att det skulle bli för blankt men inte alls så, det smälte in och ser naturligt ut. (Jag tog ett foto men eftersom jag inte vill visa hela ansiktet ser man bara en groteskt stor kind. Jag kommer nu radera fotot från mobilen.) 
På läpparna är det dock ingen höjdare. Mjukt och bra som cerat men jag är inte jätteförtjust i färgen det gav, drar lite åt det lila hållet. . Kan tänka mig att Strawberry vore bättre för mina läppar...något för nästa lön kanske.

Schampoot har jag inte hunnit använda än men det luktade lovande, dvs inte särskilt gott.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Vill man verkligen ha skit på kinderna? ;-p

Postat av: El Mango

...eller på läpparna?

2006-04-06 @ 00:19:19
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Linda

Shampoot är bra!!! Haft mitt en månad nu, tror jag... Luktar inte mycket, men jag har annat balsam i efteråt som luktar gott :)

2006-04-06 @ 18:02:31
URL: http://vigifteross.blogg.se/linda

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits