en salig blandning

Sitter nu och käkar stekt lax, lök och svamp (stekt ihop), kokt broccoli, fetaost samt en liten skiva bacon som fanns kvar i kylen. Jag tror inte det är meningen att det ska passa ihop men det funkar okej.
Jag är ingen fiskälskare och att köpa lax själv och steka ger mig så mycket vuxenpoäng att jag nästan måste sätta mig ner. Fast jag sitter ju redan.

Hittade ett par fantastiska beiga skor idag! Slingback med en liten klack (kanske tre - fyra cm) och peeptoe. De kostade nästan 900 så jag köpte dem inte, jag vill ju egentligen ha de bruna Vagabond ballerinaskorna som jag har sett och jag kan inte köpa båda. I och för sig verkar Vagabondskorna vara slut men det är nog ändå de som jag skulle ha mest användning för om jag ska vara ärlig mot mig själv. Hur ofta går jag i klackar nuförtiden? I gymnasiet och några år därefter hade jag inga skor utan klackar, undrar hur jag överlevde? Var mina fötter härdade på den tiden eller hade jag alltid ont? I gymnasiet tappade jag iofs båda lilltånaglarna en gång bara för att jag hade gått i ett par skor som klämde så. Det var mina favoritskor, de står fortfarande kvar hemma hos mina föräldrar för framtida skratt...de har en decimeter hög klack, minst och ganska hög platåsula fram. Ja, jag blev ju lång i alla fall.

Ni bloggare har varit fasligt tysta idag? Håller alla på att byta från blogg.se? (det hoppas jag)
Jag har laddat hem wordpress nu men kommer inte hinna börja pilla något förrän jag ska till jobbet. Innan veckan är slut borde jag däremot ha fått upp min egen blogg! (hmm, jag får vara försiktig så jag inte lovar för mycket)

Ingen online på msn heller, hallåå vad gör ni?! Får jag också vara med??

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits