det var en gång en blogg...

...den bara väntade på att få bli skriven. Jag loggade ivrigt in mig på blogg.se för att skriva den. Jag skrev en del och valde sedan att trycka på Publicera knappen. Sedan fick jag vänta i 8 minuter på att inlägget skulle publiceras. Det blev i alla fall gjort och jag loggade, någorlunda glad i hågen, ut.
Ett antal minuter senare försökte jag logga in igen för att uppdatera bloggen som var något ledsen över att inte ha blivit helt färdigskriven. Då tog det mig ungefär 5 minuter att logga in.
Är det för detta statistiken och första sidan ser konstig ut? Är det detta som de skulle ändra till det bättre för en vecka sedan när det hela började? (okej, jag överdriver lite med en vecka, men jobbar man i en kundtjänst lär man sig)



Jag började se lite grann på
One hour photo enbart för att jag upptäckte Michael Vartan i filmen. Vilken karl. I alla fall. Jag såg aldrig slutet. Så. Är det någon som snabbt vill tala om slutet för mig? Jag skulle bli glad och tacksam!

Och så vill jag länka till en bild som Holy Gspot hade lagt ut...Den är så fin.
Jag tänker fortfarande på den där filmen då och då.
Och är det någon som förstår slutet på den?! Vad lovar Jack Ennis?!

Finns Veronica Mars som dvdbox med svensk text? Jag måste inte ha svensk text men jag tycker om att alternativet finns. Jag tycker om serien, jag missade tyvärr halva idag. Mest är det tack vare Kristen Bell. Jag vet inte varför, men jag diggar henne.


Ctrl + C mina vänner, glöm aldrig det innan ni sparar och publicerar!


ps
måste bara tillägga att jag har htttat en ny blogg som jag diggar, nämligen Muttrar och fördömer! (ni hör ju, bara namnet på den är ju guld)

Kommentarer:
Postat av: Anna

Ctrl + c är ett måste. Har glömt det ett antal gånger och blivit helt tokigt när jag fått skriva om allt...

Ha det bra.

//Anna


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits