Visningen

Mötte Riikka vid 12 och åkte till Alvik. Sedan Nockebybanan 2 hållplatser för att gå på lägenhetsvisningen. Äppelviken är verkligen hur mysigt som helst, där vill jag bo!  Även lägenheten var väldigt mysig, men vardagsrummet/köket kändes lite mörkt. Ingen förvaring som väntat. Ett städskåp hade varit bra.
Det var ganska många där och tittade, alla ensamna (eller snarare ensamstående) utom ett puckat par som dessutom verkade vänta barn. Va fan ska de med en 1½ på 37kvm till?!
Skrev upp mig på intresselistan så får vi se. Jag ska prata med mäklaren angående lån etc också.

Men vill jag verkligen det här? Har jag dragits med i någon slags kollektiv galenskap?  Alla på jobbet tittar ju på lägenhet, kanske tror jag bara att jag vill? Svårt val. Behöver diskutera det med päronen men imorgon kan jag inte släppa bomben för mamma eftersom hon fyller år då. Det får bli på tisdag, men det är kanske lite sent. Nåja, så bråttom kan det inte vara? Fast...det kan det kanske.

Det enda jag med säkerhet vet är att jag inte är intresserad av någon annan lägenhet än den här. Om jag inte köper den så kommer jag vänta i några månader om jag köper någon alls.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits