Honey coated Macademia nuts

Jag köpte dem på flygplatsen i Nairobi och de är beroendeframkallande!  Krispiga och lite lyxiga känns de.

Jag skulle vilja jobba några halvdagar. Är jag helt ledig en dag slösar jag ofta bort den på ingenting, slötittande, surfning, tupplurar...men om man går upp vid 7 och jobbar till ca 13 så inbillar jag mig att jag skulle få jättemycket gjort!  Då är man liksom redan uppe och igång...
Undrar hur det skulle vara att jobba 23-07, snart får jag kanske reda på det.

Jag har självklart inte tränat sedan jag köpte träningskortet, jag undrar lite när jag ska hinna. Jag vill ju helst gå på pass och inte dra i maskiner. Jag ska börja planera bättre och skriva in mina träningstider i kalendern, på det sättet kanske jag kan sluta boka upp mig på så mycket och prioritera träningen! 
Jag gick åtmindstone hem från jobbet idag. Men jag känner ingen som äter så mycket som jag heller. *skäms* Men varför ska jag skämmas, egentligen?

Imorgon ska jag äntligen på visning på lägenheten. Den har ett pyttelitet kök och dåligt med förvaring har jag kommit på. Bra med några minus, jag ska nog avvakta lite med köp. Om jag inte blir kär i den igen såklart!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits