drömboende

www.wrede.se kan man hitta sitt drömboende, men däremot inget man har råd med. Många har nog det problemet. Mitt drömhus i skärgården har tex varit tillsalu hela sommaren utan att hitta köpare.
Nåja, hus är det bara att glömma, det är lägenhet jag är ute efter och jag har hittat en som jag verkligen vill ha! Jag ska på visning på söndag och hoppas hoppas hoppas att den är lika fin och mysig och "min" som den verkar vara på bilderna. Det är en liten 2:a på 37kvm så jag hoppas på att den är för liten för ett par och för stor för ett första boende (och fel läge för det) då är vi inte SÅ många kvar...äh vem försöker jag lura. 995000 som utgångspris och jag vet faktiskt inte hur högt jag har råd att buda, eller hur stort lån jag får för den delen heller. Undrar vad morsan säger när jag ringer hem o berättar att jag har köpt en lägenhet?
Vad behöver man tänka på när man ska gå på visning då? När det är tillträde, men vad mer? Hjälp!

Jag har två dagis på min innergård. Jag hatar dem. Ungarna är små, flera är fortfarande blöjbarn och de skriker och tjoar och de jävlarna är alltid ute från när de kommer runt 8 och några timmar framåt. Man kan inte sova då. Hat. Om jag ville bli väckt av barnskrik skulle jag sett till att skaffa en unge eller två redan.

Har jag råd med både resa och köpa lägenhet? Det måste jag ha, resan är ju inte förrän nästa höst och då ligger nog slutbetalningen i juni/juli.
Det finns fortfarande plats kvar på resan som går i oktober, men jag får väl lugna ner mig lite. Jag är otroligt sugen på att ringa för att höra vad jag kan få resan för...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits