Fy fan vad många frågr II

Fortfarande från Lindamariaengla

161. Din värsta ovana: Lat
162. Din bästa ovana: Öh, vilken dum fråga
163. Kändis du skulle vilja vara:
164. Kändis du skulle vilja vara med: Ihop med eller ha sex med? Det finns så många...Ulf Lundell, Mads Mikkelsen, Orlando Bloom, Johnny Depp osv osv
165. Du ångrar att du inte: Hade mer självdiciplin i skolan
166. Du blir glad av: kramar
167. Du blir förbannad av: Dumma kunder
168. Din bästa raggningsfras: Hej vill du ha en öl?
169. Drömjobb: Något datarelaterat (det känns som om jag svarat på alla frågor förut?!)
170. Om du fick 10 miljoner: Investera, köpa boende, plugga några år, shoppa, resa
171. Du var 2 år gammal då du förlorade: ööh...?
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: En miljon är inte särskilt mycket pengar.
173. Största hemlighet: Den har jag glömt.
174. När ingen ser dig: dansar jag
175. Nära-döden-upplevelse: En gång blev jag lite påkörd, en annan gång drack jag nog lite för mycket, en tredje gång åkte jag bil med en kompis som inte borde ha körkort.
176. Ditt livs bästa ögonblick: När jag var på väg till puben med B, vi gick i solen och han käkade mcdonalds takeaway
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Vet inte vilka dumma frågor det är
178. Ditt bästa partytrick: Det vet jag inte...
179. Bästa tekniska uppfinningen: Kameran
180. Levande begravd eller levande kremerad: Levande kremerad (dessa frågor är stulna från Bibeln -en bok om mina vänner)
181. Du kommer till himlen / helvetet: Absolut inte himlen hoppas jag, det är nog trist där
182. Brott du begått: Öh...inget
183. En sak du stulit från en kompis: Inget
184. Du har knarkat / testat droger: ja
185. Om Ja; Vad: Har väl rökt på någon gång
186. Konstigaste platsen du har haft sex på: Parkeringsplats tror jag, men definiera konstig...
187. När var första gången och med vem: Med min första pojkvän
188. Hur många du har haft sex med: Fler än 10 minre än 20
189. Gruppsex: Jorå, det kan jag tänka mig
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Nej
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Ja
192. Ok, ärligt, hur många har du haft sex med :-) : Samma svar som förut
193. Favoritställning: Det har jag en
194. Har du använt sexleksaker: Ja
195. Vilka:
196. Antal one-night-stands du har haft: Några för många
197. Har du betalat för sex:  Nej!
198. Det kostade: -
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: M räknas nog
200. Könssjukdom: Nej
201. Vilken: Har ju inte haft någon
202. Från vem: -
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Ingen
204. Har du varit otrogen: Nej
205. Mot vem:
206. Med vem:
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: Jag vill nog faktiskt inte dela med mig av det
208. Beskriv dig själv med tre ord: Glad, generös och tålig
209. Har du nån gång varit deprimerad: Ja
210. Känner du någon som varit/ är deprimerad: Ja
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Ja
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ja
213. Vad gjorde du då: Vi är inte vänner längre
214. Vad innebär självinsikt för dig? Att jag vet vem jag är, vad jag vill, vad jag står för
215. Har du bra självförtroende? Ibland
216. Älskar du livet? Ibland
217. Hur ser du på framtiden? Varierande
218. Kan du laga mat? Ja
219. Vad har du för humor? Bitter och bitsk
220. Har du en bästa vän? Inte bara en enda, det finns olika sorters bästa vänner
221. Hur träffades ni?
222. Hur länge har ni varit vänner?
223. Har du varit på IRL- träff? Vad menas med det här? Om jag har träffast någon jag träffat på nätet irl? Ja
224. Har du fått vänner via webben? Natalie och Jodee tex
225. Hur, när och varför började du med hemsida? Bloggen startade för några månader sedan, Min första hemsida gjorde jag 98 men den är sedan länge nedlagd.
226. Läser du? Ja
227. Om ja; Illustrerad vetenskap, Böcker, Nemi, Asterix, City
228. Favoritpapperstidning: NWT
229. Favoritveckotidning: Elle (eller är det en månadstidning?)
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Älskar den
231. Vad har du i din handväska? Nycklar, mobiler, plånbok, kalender, sminkväska, rixisar, växel, vantar, halsduk, mössa, kvitton, passerkort, bok
232. Har du körkort? B
233. Hur många uppkörningar gjorde du? En
234. Vart det dyrt? Mycket billigt, kanske 4000 för körkortet
235. Bil? Nej
236. Drömmer du? Ja
237. Om ja; minns du dina drömmar? Rätt ofta, men bara brottstycken
238. Tror du på nåt övernaturligt? Nä
239. Om ja; vad:
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? Eh, jag tror ju inte på dem, varför måste jag tycka något?
241. Röker du? Nej
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? Slösa
244. Har du investerat pengar? Ja
245. Spelar du sällskapspel? Jarå det händer
246. Favorispelet? TP
247. PS2: Tyvärr har jag inget
248. Dataspel: ehm, räknas pinball?
249. Favoritsemesterställe: Afrika var underbart
250. Drömresan skulle vara: Just nu är det Rosa Bussarnas Japan resa

Kommentarer:
Postat av: Dusty

Kan man svara ärligt på "sexleksaker"? Är inte handen också en sexleksak?

Postat av: Virvla

Nej det tycker jag inte, jag definierar sexleksak som något konstgjort men inte nödvändigtvis tillverkat med sexuella intentioner.

Jag tycker inte om reklam på min blogg, men det där får stå kvar trots allt.

2005-11-24 @ 03:18:39
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits