utmattning och flummiga tankar

Jag sitter o kollar igenom allas bloggar, någon KAN ju ha bloggat något sedan 5,30 i morse då jag stängde av datorn och försökte somna. Jag vaknade vid två idag. Ska strax lägga mig och ta en tupplur. Jag är alltid trött nuförtiden, totalt utmattad. Ska sätta en deadline åt mig själv för hur länge jag ska jobba natt. Egentligen skulle jag gå och träna idag, det skulle göra mig piggare, men jag orkar inte. Jag vet inte ens om jag orkar in i duschen. Jag äter sämre och mindre nuförtiden också, tack vare att jag äter mindre går jag inte upp i vikt men jag kan tänka mig att min redan hårt åtsatta kropp är lite sur över det konstiga matintaget på dygnets alla timmar. Rutiner, säger jag åt mig själv, det är allt jag behöver. Rutiner. Bara jag får en egen lägenhet kan jag skaffa rutiner, då är det ingen som lagar frukost när jag behöver laga frukost  så det slutar med att jag skiter i frukosten och går och somnar istället. Ingen som (omedvetet och väldigt ofrivilligt) väcker mig vid 12 när de stänger och låser dörren. För har jag vaknat, då har jag svårt att somna om.

Sitter med en tallrik spaghetti framför mig. Normalt sett borde jag ha ätit upp den, men jag har bara ätit hälften. Kommer inte äta upp resten heller, blir äcklad när jag ser det. Vill bara sova.

Träning och rätt kost skulle reda upp min utmattning. Jag ska börja träna och äta rätt. Så det så.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Tack gums, det var jättesvårt men nödvändigt för att gå vidare tror jag. Annars ältar jag bara ännu mera, känner mig själv. Bor du inneboende? Knepigt =( Det är inge skoj. Imorgon ska jag gå på body pump igen, det ska bli skoj =) Men jag ser inte fram emot träningsvärken som sist höll i sig typ 3-4 dagar *hahaha* Hoppas verkligen på att jag kommer fortsätta tycka om Body Pump så att jag kan komma i form, iaf lite grann =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits