Tack :-)

Så himla snälla alla är som bryr sig!! :-) Mitt humör är nu som vanligt (bittert och lite surt, men ändå väldigt glatt på ett skruvat sätt), jag behövde sömn och shopping. Jag har sovit. Jag har köpt en Ipod Nano, svart, 4b med gravyren "Du är dina val, dina handlingar" så om ni någonsin hittar en sådan så är den min!! Tänkte skriva mitt namn sådär dagis-aktigt först men valde ett citat tillslut. Tack Linda för idén, vet inte varför jag inte tänkte på det själv!

Snackade med mina sötisar S&S på msn förut, de är i Mexico och förlustar sig. Jag blev avis och saknar dem massor. Ingen som ringer mig en tisdagskväll längre och frågar varför jag inte sitter med dem på puben så man måste slänga sig iväg till Lion helt apropå.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Fin..finare...finast!
smart med citat. Hon är inte dum den där Linda :)
Funkar den bra? (jag vill också ha. Är avis!!)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits