Min helg

Jag tänker, trots allt, berätta om min helg. Jag har ju ändå inget för mig. Kan inte sova.

Igår, lördag, vaknade jag vid 13 (nästan fem timmars sömn. bra gjort) och åkte iväg till Lejon och Götet. Direkt därifrån till
julbordet som var otroligt gott, särskilt laxtartaren och köttbullarna och chokladmoussen!! Men jag var inte så hungrig, aptiten har inte kommit tillbaka. Den måste vara på semester. Jag käkade två tallrikar mat och en med efterrätt. Det var inte särskilt stora tallrikar.

Sen gick vi därifrån för att bli upphämtade av Maskis som kom farandes i en mossgrön Corolla. Hon och jag lämpade av sällskapet och drog sedan snabbt som attan till Tyrol. Konserten var bra men jag har sett bättre med honom, VET att han kan bättre. Men likafullt kommer jag vara med på hans DVD (oh jag hoppas verkligen att jag inte är det) och se frikyrkligt extatisk ut. Direkt från Tyrol till Lejonet igen och sen sega där, kolla lite på film och snacka skit. Mys. Kom hem vid 3.

Upp idag vid 10 och greja för att sen dra iväg till galleria på galleria för shopping. Köpte en väst på MQ, ett lila linne på HM och halsband m matchande örhängen. Om jag orkade skulle jag ta en bild. Nu har jag 182kr kvar på mitt konto men det är okej. Götet har nu åkt hem, tyvärr blev väl inte besöket så lyckat som det brukar men jag hade inte ork att vara glad och uppåt.



Såg på Nip/Tuck alldeles nyss. Ibland känner jag mig som Christian. Ofta på sista tiden.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Ja! Nip/Tuck. Har sett det ibland. Det är ju bra. Me gusta. 43,70 på kontot. Vad säger det? Har varit så en vecka snart hehe. Vad gör jag pengarna? Äh, pengarna ska rulla. Lev i nuet! Jojo!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits